Followers

Sunday 20 November 2011

trajedi 20.11.2011

20.11.2011
no yg sngt cntik...n ari ni mrupekan ari annual aku dgn dye..
tp..ari ni jgk la ari yg xmgkin akn aku lupekan smpai ble2...
dan akn mnjd pngajaran wat aku spye lbey brhati..
ari ni aku g mndi air trjun kt sagil, gunung ledang..
aku g ngn ainab, suha n syu..
mule2 mmg best..kteowg daki gunung ledang smpai kt yg owg pggil kolam puteri 2...
tggi gler kot!
frst skali..dugaan prtama wt aku- slipar aku kne hnyut dlm air...tggl la sbelh..
pas 2..mmg mlg nsb aku..buku lali kaki aku kne ggit ngn pacat plak...haha
plng yg aku xley lupe..aku lemas sme2 ngn ainab...
aku rse time 2..aku da brde di ambang maut...aku da nk mati...
lbey kurg dlm lbey 1 mnit aku lmas ngn ainab...
pling trok aku la...tp akhirnye kami dpt dislmtkn oleh 'our soul' Khairul Nasuha Rahim...
nsb baek dye 2 pndai berenang...klu x,ak xthu la mcm mne nsb aku ngn ainab time 2...
lg stu arus air trjun 2 bwk kteowg g ke tepi..
aku trus naek...mggigil bdn aku..ni frst time aku lmas...!
kteowg blik dlm kol 12 tghari...
mse nk blik 2 plak..aku boley trpgg tgn sorg laki nth spe nth..hahhaa
aku ingt syu..rupenye syu bkn blkng aku..malu gler kot..
hahahaa..sory la abg ye..xprsan!hahaha
mmg trbaek pnye pngalamn ak ari ni..20.11.2011!





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...